Senaste Inlägg

you make me whole, you make me happy

sikken dag, sikken kväll, sikken natt!

gårdagen spenderades med massa trevligt folk , var lite överallt. kvällen vart toppen men slutade mindre bra .. (y)
idag har vart en lugn dag , kom hem till lina på morran, pratade lite, åt frukost och sedan drog jag hemåt.
gick ut med Julia och Sini , efter det åkte jag och Sini till Thn där vi kollade på studenterna som skulle till balen. himla fina allihopa!!

ingen skola imorn, men måste ändå åka ner för att lämna in min mattebok och betala en bok som jag har tappat bort! -.- haha..
efter det blir det "arbetsintervju" om sommarjobb, hoppas verkligen jag får det! :D .

tvn nu och sedan sova!
ha de bäst!


PUSS!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback