Senaste Inlägg

sjukt trött

är verkligen sjukt trött idag. har sovit hos Emelie W sedan i tisdags, inatt sov jag och Jennifer där för att hålla Emelie vaken.
halv 4 i morse åkte hon iväg till Landvetter, för att sedan åka till Mallorca, fuskigt :( ..
jag och jennifer kunde verkligen inte somna efteråt så det blev en liten cykeltur till götaslätten, hahah :D ! kom hem och tittade på film , somnade väl runt 6 kanske ^^ .. vaknade vid 2 idag och så hämtade mamma mig.
senare idag ska jag träffa sini, salle, vickan, lina och eve.
vi har då blivit bjudna på nachopaj hos eve (A) hah, myysigt!! :*

men så nu ska jag hoppa in i en dusch, och fixa mig lite smått!


PUSS!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback