Senaste Inlägg

skön dag!

hade en skön sovmorgon och tog 08.50 bussen, kom till skolan närmare halv 11 och gick runt och kollade på 3:ornas projektarbeten och åt även en del gott, typ som tårta, bullar, drinkar, muffins och sist SNIGLAR! hahah, måste säga att det var något av det segaste jag tuggat på och eftersmaken var typ som blod o: haha menmen, kul att pröva på något nytt också ;).
tog halv 1 bussen hem då mamma mötte upp mig och syster vid bussen så körde jag upp till thn.
kom hem och gjorde mig lite goa mackor. senare blev det en underbart goo mat, kyckling-kebab ;D .

vid halv 7 så tog jag och sini oss en promenix fram till gymmet
, var trött redan när jag kom fram o: haha..
men vi körde jävligt hårt!! gick till boström och köpte oss frukt!

träffade även emelie w och jenta
, har inte träffat emelie på rätt länge nu med tanke på att hon har varit i mallorca den lilla grisen. =(
mamma fick iaf komma och hämta mig och sini vid lagret för var lite trötta, så jag körde hem , gick Bra!

nu ska jag ta mig en dusch och sedan bädda ner mig framför en film , gött med ledighet imorn :D


PUSSSS!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback