Senaste Inlägg

underbar fredag med underbart folk

gårdagen var toppen. började med att jag och linn åkte med johanna hem efter skolan , var där en stund och sedan drog vi in till stan åh satt och förkrökade på bussen HAHA, och sedan mötte upp anya och fredrika och även nathali som kom lite senare =) hihi..
vi drog oss bort emot liseberg där vi kollade på Kapten Röd, helt okej!
men blev dock inte att vi vart där såå himla länge! skulle med en buss + att det var några idioter bakom oss, GAAAAH blir galen på såna!! kan inte låta bli att ta på folk? ska man inte kunna vara söt utan att folk ska hålla på och försöka få deras uppmärksamhet på ett konstigt sätt, ( som dåå hände min kompis igår! )
aja, men vi drog oss in till stan och tog bussen till Hindås (tror jag?)
På bussen dit vart det fan en av dom mest Äckligaste-Konstigaste-Snuskigaste-Gubben jag någonsin mött på!!! det var vidrigt!! men han gick av efter en stund och tur var väl det?
Men när vi väl kom fram mitt ute i ingenmans landet så var där en fest, drog sedan vidare på "efterfest" lite längre bort!
Kvällen slutade med att sov platserna var för få, kändes lite kaos, höhö. Men Linn ringde sin pappa tillslut som kom och hämtade oss, Tack sååå mycket! =)


Senare ikväll ska jag hem till Evelina med ett par tjejer och bara mysa! :*



PUSS ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback