Senaste Inlägg

underbara lördag :D

det är verkligen helt jävla underbart väder nu asså! :D

Blev väckt av lilla fia idag som ringde mig några gånger ;) haha. gött var väl det för annars hade väl jag sovit bort dagen (y) ..
mormor ringde mig vid halv 2 och frågade om jag ville ha mig en lite räkmacka, sa först nej men ändrade mig sedan , stackarn sitter ju där borta själv :/ så jag tog "rally-bettan" fram och åt lite, fick lite pengar. sedan hämtade jag upp salle, drog till boström och köpte oss lite gott vi ska ha senare ikväll :D ..
så jag kom hem för en stund sedan .

Nu ska jag städa lite , hah kuuul! men mamma är vansig över hur mitt rum ser ut, haha inte det renaste rummet jag sett precis ;) menmen!

ha en underbart rolig lördag, för det ska jag ha!!

PUSS!!





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback