Senaste Inlägg

Jag försöker att vara stark, jag försöker klara mig

var som jag fick en klump i magen när jag såg det!

idag har vart en skön dag, men hur kan söndagar vara sköna undrar jag då??

iaf, i fredags så var vi lediga, jag var med Rasmus och några. var ute på en promenad, kolla film och jaa... :)

i lördags (igår) så var jag och några underbara tjejer hemma hos lina, lite senare så kom Nenne, Mattel, Jokke och Roberto bort!
tjötade, och hade allmänt jävla kul bara!! jag och sini hade lite över energi, så vi dansade lite, el kan man kalla det för dans? haha.
sov hos lina i natt , somnade vid 4 någongång.
Mamma ringde och väckte mig vid 12 :O , vi skulle hem till mormor lilla och äta, mmm, underbart good mat lagar hon verkligen :D !!
sedan körde jag hem , pluggade, gick en promenad till gymmet med Sini och Salle och solade lite =D ..
när jag kom hem så pluggade jag ännu mera! shit, är chockad över hur mycket jag har pluggat idag, tänk om jag alltid kunde vara sånhär??

men nu hade jag tänkt att lägga mig, är rätt trött !! =)


PUSS!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback